birthday cake


 Salam sejahtera kepada pengunjung blog Anis yang tak seberapa ni..lama juga Anis tak menjenguk blog kesayangan Anis ni..kalau kat umah dah lama tak masuk tentu dah berabuk dah, ni kalau blog dah lama tak menjenguk nak kira berabuk juga ke?

Sebenarnya bukan takde idea untuk menulis tapi, kalau firus M tu ada dalam diri tak ke mana..semua kerja tak buat betul tak? dah nak hampir sebulan gambar ni duk terperap..ni baru nak update berita terkini yang dah mula basi..

Nak di pendekkan cerita, hari tu, anak Anis yang sulung minta di belikan kek untuk birthday dia, kata ayahnya buat apa nak beli-beli..kan ibu boleh buat kek? nak tau apa jawabnya? boleh ke ibu buat ke spiderman? oh..memperlekehkan ibu ya..ok..nanti ibu buat tumjuk kat Firas..ha..dah buat baru dia tau ibu dia boleh buat kek ke tak..tapi kek ni Anis guna sticker je untuk hiasannya..oleh kerana sticker spiderman tkde, Anis ganti angry bird je...ta daa..nilah hasilnya....


 


 Tercengang anak Anis..cantiknya ibu..kek yang ibu buat..ha..baru tau..walaupun tak sebesar mana tapi cukuplah untuk kami 4 beranak..sekejap je dah licin..







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
jika anda memerlukan khidmat tenaga pengajar untuk KMK (KIK) atau ceramah tentang KMK sila hubungi En. Roslan di email: kendiemas200559@gmail.com.