kenangan




Kenagan Bersama..keluarga Tersayang.. Slideshow: Anis’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to 2 cities Sabah and Sarawak was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning slideshow with our free photo slideshow maker.

gambar-gambar dekat atas tu anis ambil semasa anis ke sabah dan sarawak dua tahun tiga tahun yang lepas semasa anak sulung anis berumur setahun lebih..itulah antara kenagan kami..entah bila lagi kami akan ke sana lagi..insyaalah kalau ada rezeki lebih dan anak ke dua anis pun dah besar mungkin kami akan pergi bersama lagi..rasa tidak puas pergi ke sana maklumlah pergi pun ramai-ramai ikut rombongan KMK..kalau kami pergi pun lain kali dengan family je.. baru puas sikit berjalan kan..akan datang anis masukkan gambar yang anis ambil semasa pergi ke genting dan video anak ke dua anis baru pandai berjalan..kali ini anis tidak dapat masukkan..lain kali sahaja okey bye..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
jika anda memerlukan khidmat tenaga pengajar untuk KMK (KIK) atau ceramah tentang KMK sila hubungi En. Roslan di email: kendiemas200559@gmail.com.